ریحانه کوچولو (مهرسا)

ماه شمار تا تولد آجی ریحانه خوشگلمممم (مهرسای زهره)

1391/6/16 16:41
348 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

ریحانه  ی عزیزم

من روز ها رو پشت سر هم میشمرم که تو بیای

که بیای بگیرمت بغلم

که بوست کنم

که انقدر باهات حرف بزنم تا حرف زدن یاد بگیری

که انقدر باهات کره ای بحرفم که به جای کلمه بابا بگی "اوبا"

که منو *اونّی*صدا کنی به معنای آبجی بزرگه!

که انقدر باهات در مورد کره جنوبی حرف بزنم که تو هم مثله من بشی هوادار پر و پا قرص کره!

(اوه اوه چشم مامانت رو دور دیدم)

ببخش که نمیتونم هر روز بیام و بگم دوستت دارم

آجی سرش خیلی شلوغه

ولی قول میده کم کم هفته ای یه بار بیاد .... خب؟

عشقم ..... منتظرتم زود تر بیای....زودی بیا .... توی شیمک مامانت انقدر تکون نخور ....ههههه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

ژاله
17 شهریور 91 10:20
سلام زهره جون من تو راخیلی دوست دارم وبلاگت هم خیلی نازه


زهره : ممنوووووون ژاله جونمممممممم
منم میدوستمت عزیزمممم
فدات.....
ژاله
17 شهریور 91 13:32
زهره خانم خوبی


ممنوننننن
شما خوفی؟
خاله مرمر
18 شهریور 91 14:20
سلام دوست عزیز، اومدم تا ازتون کمک بخوام، ریحانه جونم تو مسابقه «نی نی های باحجاب» وبلاگ کودک من شرکت کرده، رای گیری از روز شنبه 91/6/18 تا پایان روز دوشنبه 91/6/20 ادامه داره، اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار و برو به این آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php و در بخش نظرات به شماره 5 ریحانه رای بده، باور کن خیلی وقتتو نمیگیره. پیشاپیش از لطفت ممنونم





خب همه میان میگن برو به نینی ما رای بده ... من شیکال کنم؟
مهرسا تو بگو ... من چیکال کنم آجی؟
مامان شیدا
18 شهریور 91 16:00
سلام .شیدا جونی ما یکساله شد . خوشحال میشیم به جشن تولد دلبندمون تشریف بیارید .


حتما میام گلم
ژاله
26 شهریور 91 20:55
سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خوبی؟راستی چند سالته؟ ببخشید که این سوال رو می کنم اگه میشه عکسهای خودت رو توی وبلاگت بذار


سلام دوست عزیزم
من 15 ساله هستم ولی از گذاشتن عکس معذورم...
ببخش


ژاله
29 شهریور 91 17:24
زهره جون واقعا خودت 15ده سالته؟


وا مگه قراره چند سالم باشه؟
برای چی تعجب کردی؟
ژاله
29 شهریور 91 17:27
عکس جدید هم مبارک


فدات گلم....


ژاله
2 مهر 91 14:36
ابجیت به دنیا اومد


نه هنوز....
هنوز 6 ماهشه آجی جونممممم
ژاله
4 مهر 91 15:47




فدات گلم بووووس بوس
ژاله
7 مهر 91 16:10
سلام زهره جون حالت خوبه


ممنون ژاله جون .. تو خوبی گلکم؟
ژاله
21 مهر 91 12:52
زهره جون خوبیامیدوارممممممممممم حالت خوب باشهتو تک دختری


آره دوست جونم تک دخترم ...